Summa sidvisningar

tisdag 7 januari 2014

Sjukt svartsjuk

Jag känner mig så trygg med Robert. Trygg och älskad.
Vi brukar retas lite med varandra.
Jag har Henrik Lundqvist, brukar hyscha Robert när head & sholders reklamen kommer på Tv:n.

Robert har sin grej att sen när han var med i BL är det en massa tjejer som hejar på honom som han inte har en aning om vilka dom är.
Gärna unga tjejer i träningskläder.
Jag blir "galen" och spänner ögonen i honom!

Brukar hota med att han ska få dricka grädde och äta smör resten av sitt liv.
När han var tjock och okänd var det minsann ingen som hejade så glatt!
Brukade säga att det kändes mycket tryggare när han var tjock!

Nä då, jag är stolt över min man.
Och ännu stoltare över att få vara hans fru.
En gammal, trött och sliten fembarnsmamman. Och det är mig han vill älska resten av sitt liv.
Den dagen han kommer i sin fina kostym igen och jag får på mig en fin klänning så ska vi förnya våra löften och gifta om oss igen.
Av kärlek <3

Nu ska jag klä mig och väcka Fabian, så ska vi promenera upp till Habiliteringen och se vad dom har att säga om hans svälj svårigheter.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar