Summa sidvisningar

torsdag 16 januari 2014

Morbror Fabian och Alice

Min snälla mamma var hit och hjälpte mig lite på förmiddagen.
Jag fick en hejdundrande huvudvärk när hon åkt och Fabian somnat. Försökte mysa lite med Fabian innan han somnade men det gick sådär. Ska ner på stan och justera mina brillor imorgon om jag hinner....
Robert var förbi hem en snabbis på lunchen.
Jag la mig och vilade en kort stund, kändes bättre när jag kom upp.
Mamma och min mormor som nu blev gammelgammelmormor kom och lånade vår toa innan dom skulle ner på stan.

När Elin hämtat sig lite ska vi åka till min mormor och ta kort på oss alla fem generationer. Bara flickor rakt igenom.
Lite skoj.

När Fabian vaknat ringde Elin och ville att vi skulle komma över.
Självklart gjorde vi det!
Fabian såg lite fundersam ut när han såg Alice.
Undrade vad det där var för ett litet pyre.
Han ville bara ha hennes strumpor hela tiden. Han tycker att det är så kul med fötter.
Det har han gjort sen han var liten :)

Hon är så söt lilla Alice. Efter ett tag blev både hon och Fabian trötta så vi gick hem igen.
Perfekt att det är så nära.
Nu fortsätter packningen igen. Imorgon ska köras kartonger till nya lägenheten.

Jag missade Biggest Loser idag också. Måste se reprisen imorgon bitti.
Det är sista avsnittet som Robert är med i.
Jag får komma och hälsa på honom och är också med i det.

3 kommentarer:

  1. Vilka underbara bilder jag blir alldeles varm i hjärtat.

    SvaraRadera
  2. Sååå söt!!! Mormor och morbror.
    Suget efter en till blev ju inte mindre! *hi hi*
    Ulrika J H

    SvaraRadera