Summa sidvisningar

söndag 5 januari 2014

Är jag gift med en av Björnbuse bröderna?!

Fabian somnade i skaplig tid igår. Vaknade när vi la oss i 23 tiden men somnade om av sig själv efter nån timme när han legat och pratat med sig själv lite.
Han vaknade igår natt också och låg och babblade för sig själv i sängen mellan 01-03 sen somnade han igen.
Visar jag inte mig är han nöjd, men får han syn på mig vill han upp.
Jag får smygtitta så han inte hamnar konstigt på magen.

Han tar sig fram mer och mer med sin stol. Han nästan hoppar över alla trösklar.
Idag tog han sig in på toaletten när Robert satt där. Är nog säkert 5 cm högt att ta sig över in dit.
Jag ville absolut INTE in dit när han satt där!
Men Robert skrek i panik när Fabian rev runt där inne och han kunde inte stoppa han där han satt :)
Slutade med att jag fick lov att gå dit och ta ut honom. Men jag blundade hela tiden!

I nästa sekund kom han släpandes på en stor tvättkorg han varit in och hämtat på sitt rum :)
Tänk va han ska ta sig fram i nya lägenheten som är handikappanpassad och utan trösklar.
Fanny får se till att hålla ordning på sakerna i sitt rum då, annars får hon nog hjälp med det. 

Igår när jag matade honom fick jag lov att sätta ett spänne i luggen som ramlade ner i ansiktet hela tiden.
Kan knappt klippa hans naglar då man inte får hålla i varken hans händer eller fötter. Att håret är långt gör inget för det tycker jag är gulligt, men naglarna får gärna vara korta.

Robert fick lov att raka sig idag för han började likna en Björnbuse :)

Ha en skön söndag!
Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar