Summa sidvisningar

fredag 24 januari 2014

En liten lapp till frukostmackan kan göra en hel dag

Vi har tre sköna, lediga dagar tillsammans nu hela familjen.
Blev en sovmorgon till klockan 8 i morse.

Jag tog Fabian och Robert gjorde frukost till oss.
När jag skulle ta en smörgås låg en lapp instucken under den.
Tårarna kom när jag läste den.
Robert är den mest omtänksamma och kärleksfulla mannen som finns.
Älskar honom av hela mitt hjärta.
Varje dag med honom är lycka.

Har pratat med försäkringsbolaget idag. Lät så lovande sist jag pratade med dom. Fick vi bara beviljat vårdbidrag skulle det inte behövas någon diagnos för att få hjälp av dom också.
Man betalar ju varje månad för sina försäkringar men det är ju ytterst sällan man utnyttjar någon.
Idag lät det helt plötsligt inte alls lika lovande.
Nu skulle diagnos behövas såklart.
Upp som en sol och ner som en pannkaka.....
Även om vi skulle få diagnos så var det inte säkert att försäkringen täckte just den och vi skulle få någon stöd därifrån ändå.

Blir så trött ibland.
Har för den delen 6 stycken likadana köksstolar att sälja.
60:-/st eller  300:- för alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar