Summa sidvisningar

onsdag 8 januari 2014

Den här morgonen hade kunna börja bättre för mig

Lite gladare miner idag
 Gårdagens morgon blev väl inte den bästa starten för Fabian. Blev väckt tidigt alldeles i onödag för att jag tog fel på dag!
I morse när jag gick upp skulle jag gå och sätta på kaffe till mig och Robert. Hur kul är det när man upptäcker då att kaffet är slut!!
Inte kul alls!!

 Fick väcka Fabian idag med, fast i morse var det Robert som gjorde det. Han började senare idag och slutar naturligtvis senare också, är inte hemma förrän efter sju ikväll.
Leker lite i väntrummet på habiliteringen
 Fabian fick sova in i det längsta för han höll låda till klockan ett i natt. Det resulterade i att vi inte hann sätta på kläder utan fick gå upp i pyjamasen. Den är så fin så det gjorde inget :)
Vi träffade logoped och dietist. Fabian ligger rörelsemässigt och även matmässigt som en 6 månaders bebis.
Vi ska inte krångla med maten, vi får helt enkelt låta honom äta sånt han kan och inte sätter i halsen av. Låta honom få matro när han äter och tugga ur riktigt mellan varje tugga, då sätter han inte i halsen lika lätt.
 Han har växt och ligger inom ramen även om hans kurva planat ut. Är 80 cm lång och väger 11040 gram. När vi har flyttat färdigt kommer logopeden och sjukgymnasten hem och kollar upp Fabian lite igen och hur han är när han äter.
 När vi var klara på habiliteringen gick vi upp till Ica Maxi för att köpa kaffe. På vägen dit träffade vi på mormor i stadsparken som också var på väg till Ica för att handla.
Vad hon tänkt handla med eller om hon tänkt snatta vet jag inte. För någon plånbok hade hon då inte med sig upptäckte hon när hon var där. Tur jag var med och kunde betala även hennes grejer :)
Jag vet då vart jag ärvt min virrighet ifrån.
Dammen vid Stadsparken


Trött kille som höll sig vaken ända hem
Äntligen fick jag mitt kaffe när vi var hemma!!
Ä

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar