Summa sidvisningar

onsdag 8 januari 2014

Hem säljes!

Min favoriträtt fiskbullar och potatis till lunch :)
 Mamma följde med oss hem efter vi varit på Ica. Jag var ner och plockade i förrådet lite mer och hon höll ett ögat på Fabian som somnade direkt vi kom hem.
Jag är så tacksam över hjälpen jag fick av grabbarna igår. Det försvann massor från förrådet, både till tippen och ett par kartonger med saker till Rasmus som han kan ha i sin lägenhet sen.
Kartonghögen växer här hemma.
Jag har även lagt ut lite saker på blocket som vi inte kommer att ha plats med i andra lägenheten. Två fåtöljer och en klädsel till en Ektorp soffa bland annat. Och så en extravagn vi haft med oss i bilen.
Skulle säkert kunna få ihop en hel del till men det är bra när man kan skicka på ungarna lite saker :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar