Summa sidvisningar

torsdag 2 januari 2014

Flyttpackningen har börjat

 Ljusen har brunnit ner och ljusstakarna är nu nerpackade i en kartong. Robert jobbade sin första dag efter sex lediga dagar som gick alldeles för fort. Fabian skulle naturligtvis krångla i natt för det. Han somnade i två tiden och sov till klockan tio i morse.
Höll på att skritta på mig i natt när han drämde nappen i pannan på Robert så det klonkade till!! Tjong sa det i skallen på han!
 Det här var en vanlig syn av honom när han var hemma. Kikade fram bakom sin kära IPad ibland :)
Robert och hans bäste vän
 Igår kväll satt vi med varsin skärm i ansiktet och kollade på play kanaler. Vad vi kollade på säger en hel del om oss som personer.
Han tittade på "På spåret" jag såg "Paradise Hotel". Jaja man kan inte vara smartast jämt...
 Idag tog vi tag i packningen jag och min lilla hjälpreda. Jag plockade i och han ur, eller i sånt som inte skulle i.
 Han är så rolig, jag kan skratta så jag kiknar åt honom på dagarna. Världens knasigaste lilla kille, vet mycket väl vad man får och inte får göra. Kommer jag på honom med nåt så hoppar han iväg snabbt som attan så jag inte ska få tag på honom :)
Tolv kartonger har jag fått ihop under dagen. Alla är inte med på bild, det tar längre tid att packa med hjälp :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar