Summa sidvisningar

tisdag 14 januari 2014

Förnedrings-tv och hemska mardrömmar

Kunde inte sova i morse. Jag har en fobi, det är sniglar, larver och maskar.
Drömde en riktigt sjuk mardröm om stora, feta äckliga larver!
För att döda dom skulle man lägga dom på rå köttfärs mellan två hamburgebröd.
Var tvungen att ta på dom för att lägga dom på köttfärsen mellan bröden!
Dom började vilt sprattla och flög ur till slut och hoppade upp på mig!!
Jag slog i vild panik så jag vaknade av att jag fäktade runt med armarna!

Gissa om jag blev lättnad när det var en dröm!
Gick upp och gjorde frukost till mig och Robert och kollade reprisen på Biggest Loser. Jag är glad att jag haft min man med där och inte en dotter i Paradise Hotell.
- Såg din dotter på tv igår. Men va duktig hon är att stoppa bollar i "fiffi". För att inte tala om vilka fina bastututtar hon har!

Hur kan man bli fast så en en sån dokusåpa!? Jag kan inte låta bli att titta!

Nu ska vi göra oss klar för öppna förskolan. Ha en skön dag!
Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar