Summa sidvisningar

onsdag 8 januari 2014

Fabian kollar pappa på Tv för första gången (Biggest Loser ett syndens näste)

Klart man ser lite mallig ut när man ser pappa på Tv:n :)


Spännande med pappa på TV!!
Det är jättekul att se dom gamla avsnitten igen! Så mycket tankar som kommer tillbaka. Har glömt bort en massa man ser igen. Får även se en glimt av mig själv emellanåt. Jag fick ju åka dit och det blir på ett helt annat sätt att se det när man varit där och sett hur allt ser ut i verkligheten. Jag har provat att stå på dom stora vågarna, ätit i köket och gått runt i det stora slottet och trädgården. Det var verkligen en speciell känsla att få komma dit och träffa Robert då. Vi hade inte fått sett eller haft kontakt med varandra på sju veckor. Kan säga att det pirrade både här och där! Vi var som två tonåringar som inte kunde slita oss från varandra. Slejman och Robert delade rum på slottet, det är tur att inte Slejman vet hur mycket det syndades där inne den dagen hahaha. Tror Robert hade gått ner runt 25 kg när jag var dit. Vet inte om det var magen som krympt eller pillevicken som växt eller både och! När det ena försvann kom det andra fram! Frågade honom om han vetat om vad som funnits där nere han hade ju inte sett den på flera år haha! (Om ungarna läser så skojar jag bara)  Sånt sysslar ju inte mammor med ;)
Igår sov Fabian när det visades. Idag var han vaken och han tyckte nog att det var lite märkligt att se och höra pappa på Tv:n. Han tittade på Tv:n och sen på mig och såg lite fundersam ut :) Jag är övertygad om att han kände igen pappa på Tv för han tittade dit så fort han hörde Roberts röst.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar