Summa sidvisningar

fredag 17 januari 2014

Pust och stånk

Nä vi ligger inte med varandra....
Jag pustar och stånkar för att det aldrig tar slut på saker.
Jag har nog gått flera mil här hemma idag.  Det är massor som inte ska vara med ner till nya stället också.
Då jag ska vara nere i nya lägenheten och robert inte är hemma har jag ställt in allt (som fick plats) på Felix gamla rum som inte ska med ner.
Dumt att släpa sakerna fram och tillbaka flera gånger. 

Har talat om och visat mamma och barnen det som ska vara kvar med för säkerhets skull.
Nu börjar jag längta efter att få plocka upp och göra iordning och pyssla lite.  Ser verkligen fram emot att göra Fabians rum.
Jag ska göra en sån bra bänk han kan stå med sitt ståskal och leka vid.
Fått så bra ideer när jag kollat på Styleroom!

Hade inte varit så tokigt att ligga på en fin strand heller....drömma kan man alltid göra.
Snart ska vi krypa ner i sängen och sova vår sista natt på Svärdsjögatan.
Jag ska killa Robert på ryggen som jag brukar när vi lagt oss. Han masserar alltid mina fötter när vi sitter i soffan.
Det är kärlek de ♥

♡kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar