Summa sidvisningar

måndag 20 januari 2014

Börjar gilla vårt hem riktigt bra

Nu får vi ta hissen ner när vi ska ut med vagnen. Fabian ser lite fundersam ut när hissen startar, killar väl i magen :)

Han verkar stortrivas i sitt nya rum. Har fått ganska bra ordning där inne också nu. Han har lekt för sig själv jättemycket där idag.
Rivit runt bland sakerna, åkt in och hämtat saker och kommit ut med. Sen in igen.
Fick lov att ta bort bilmattan på golvet då han körde fast på den hela tiden.

Imorgon ska vi till sjukhuset med Fabian igen.
Det ska göras ultraljud på buken, inte bara njurarna den här gången.
Har ställt klockan på 05 för väckning och välling. Han får inte äta/dricka 4 timmar innan undersökning.
Älskade mannen gör oss sällskap upp. Så kan vi ta en långfrukost och ha mysmorgon innan han börjar jobbet.

Lilla skrot, det är något hela tiden för honom...
Det känns i alla fall bra i nya lyan. Börjar bli riktigt hemtrevligt och mysigt.
Har en kartong och två sopsäckar med kläder kvar att packa upp sen är allt uppe.
Måste göra om i köket sen bara. Blev att plocka ur och ställa in för att tömma kartonger dom skulle ha med upp igen i lördags för att fylla på.
Det kommer att bli bra här.

Jag har världens bästa mamma <3
Är så dålig på att tacka henne riktigt. Hon ställer alltid upp när man ber om hjälp.
Idag har hon städat jättemycket i gamla lägenheten.
Passade Fabian en stund på kvällen så vi kunde åka upp och hämta lite småplock som var kvar samt åka och handla lite.

Älskar min mamma massor! Hon är bara bäst.

8 kommentarer:

  1. Avlastningsbordet som står vid tv:n, var har du köpt den?? // Nettan

    SvaraRadera
  2. Ok!! Tack :) Du vill inte sälja den??? ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej den får nog bo kvar här :) Dom stora barnen droppar av hemifrån en efter en så dom tar glad i hågen emot det som blir över :)

      Radera
  3. Ja de förstår jag :) tänkte bara ifall att :) eftersom du verka sälja av lite grejor. Men tack ändå :) Det blir fint ialla fall i nya lägenheten. Hoppas ni kommer att trivas :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja min tanke var att sälja av det som inte får plats, men nu har ungqrna tqgit snart allt som är över. Det enda jag kan komma på att sälja nu är ett vitrinskåp från ikea som man skruvar upp på väggen. Med belysning i :)
      Tror vi kommer att trivas bra :)

      Radera
  4. Du är ju helt otrolig i uppackning. Flyttade i helgen och typ redan klar. Folk brukar tycka jag är snabb när det gäller att packa upp efter flytt men du är då snabbare med hästlängder. När jag flyttade från Örebro och hit tog det nog 1 vecka att packa upp å jag är själv så det är nog inte ens en tredjedel så mycket saker som Ni har. Visst jag hade praktik under tiden oxå så jag var ju inte hemma hela dagarna men du har ju Fabian.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahaha Tack! ! Har plockat runt som en liten iller, bara tavlor och spnt kvar nu ☆

      Radera