Summa sidvisningar

fredag 10 januari 2014

Plåster på lilla fingret

Gjorde världens godaste middag, Ceasarsallad!
Fabian sov i tre timmar efter sjukhusbesöket. Var lite fundersam över plåstret han fått på fingret. Han är väl alldeles otrolig. Höll sig hemma när han satte utan blöja för att jag skulle kunna ta urinprov på honom. Höll sig hela tiden vi var på sjukhuset. Somnade i Elins famn när hon gav honom välling när vi kommit hem. När han vaknade efter tre timmars vila hade han kissat genom både blöja och kläder. Satte honom på pottan medan jag gick och hämtade nya kläder, när jag kom tillbaka hade han kissat massor på pottan också. Jag lämnade såklart inte honom själv på pottan utan Robert satt bredvid honom då.
Blev en sen lunch för Fabian men så kan det bli ibland
Kusin Elsa och hennes mamma Sara hälsade på en sväng på eftermiddagen. Fabian körde på Elsa så hon nästan blev rädd för honom.
Det är så kul att se dom leka tillsammans och jaga runt på varandra :)
Har fått sålt fåtöljerna också. det känns skönt. Precis när jag fick dom sålda var det en till som hörde av sig och ville ha dom, innan har det varit helt tyst
Ser ut som en riktig rövarkula hemma, men nu är det bara en vecka kvar till flytt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar