Summa sidvisningar

lördag 11 januari 2014

Har världens bästa barn

Det var riktigt fint när jag tittade ut i morse klockan 6 och marken var alldeles vit.
Fabian somnade om efter en timme och även jag kröp ner under täcket igen.

Robert drog iväg till Karlstad på hockey med sin pappa och sina bröder i halv 11 tiden. Färjestad mötte Leksand, Robert är ju som bekant Färjestadare. Hans pappa och bröder håller på Leksand.

Själv skulle jag roa mig hela dagen med att tömma förrådet och packa kartonger.
Vi har olika "nöjes" aktiviteter på vår lördag kan man säga.
Jag har haft superbra hjälp av tre av mina stora barn och så Elins Dennis.
Det är så kul att ha dom här och det blir mycket roligare att hålla på.

Det känns så skönt för nu är det helt tomt i källaren och vi slipper springa ner dit och hämta saker under flytten.
Uppe i lägenheten ser det däremot förjävligt ut!

När vi tömt klart förrådet kollade vi matchen på Tv:n. Robert skickade bilder direkt från plats.
Till och med Fabian satt klistrad och kollade.
Sen fick han se sina favoriter Babblarna :)
Ser så kul ut, han lyser verkligen upp som en sol när man sätter på dom. Sätter jag på något annat barnprogram bryr han sig inte alls.

Känns som jag har världens tråkigaste liv!  Har aldrig några pengar (blir bättre när vi flyttat) För tjock för mina kläder. Får ångest över jobb (vet inte var jag ska jobba) och förskola för Fabian.
Gör aldrig någonting, vill inte köpa några nya kläder så länge jag ser ut som jag gör heller.
När vi flyttat och kommit iordning har jag bestämt att jag ska ta mig tid och börja träna på MåBättre.
Svettas bort en massa fett och lyssna på bra musik och bara vara!  
Jag vill absolut inte gå ut på nån krog eller något sånt.
Möjligtvis bio, det och gå ut och äta. Det tycker jag är mysigt och lugnt och skönt.
Resten av kvällen blir väl hänga framför Tv:n och kanske packa någon mer låda....
Fabian sover men han hinner vakna igen och hålla mig sällskap innan kvällen är slut :)
Underbara lilla pojke <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar