Summa sidvisningar

lördag 18 januari 2014

Suck, vilken dag

Herregud vilken dag!
Vi gick upp klockan 06 i morse. Har plockat precis hela dagen och satte mig ner alldeles nyss för första gången och nu är klockan 22:30.
Fabian har som vanligt varit alldeles otrolig idag.
Inte gnällt de minsta eller gjort något väsen av sig fast det varit kaos hela dagen.
Vi har sjukt för mycket saker!!!
Får inte plats med allt så det får bli fler annonser på blocket, tyvärr...

Är inget förråd i källaren här utan man har det i lägenheten. Det var belamrat med saker från golv till tak!
Fick jobba mig inåt. Nu är det lite mer ordning och en hel del kartonger tömda.
Fick en chock när jag ställde upp alla skor. Sen tog Fanny över och vi hittade ännu mer skor!
Vi har sjukt mycket skor!!!

Imorgon ska jag ta tag i alla säckar med kläder. Och tömma resten av kartongerna på Fabians rum.
Har fått upp gardiner överallt i alla fall. Fast jag kan inte hitta dom jag helst vill ha. Dom finns väl någonstans i röran.

Robert har ju jobbat hela dagen. Han skulle åka ner med lite saker i morse men den förbannade bilen ville inte starta!
Vi har haft en otroligt bra hjälp av släkt och vänner och allt var tömt på 4 och en halv timme! 

Får vi bara lite ordning här så blir det bra.
Nu väntar sängen och nya friska tag imorgon.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar