Summa sidvisningar

onsdag 1 januari 2014

Plus-minus-noll metoden

Robert var så himla snäll i morse tyckte han. Kom ut från toan och sa att han hade hjälp mig med tvätten.Han hade startat en tvätt åt mig. Precis som att det var den jobbigaste biten. Den tar väl ut sig själv och hänger sig sen...
Robert fick lov att åka iväg på eftermiddagen och tvätta jobb bilen. Jag och Fabian tog en promenad då. Tar emot att erkänna och säga det då jag är emot Polarn o Pyret priser på kläderna. Men mössan vi köpte där sitter så himla bra på Fabian, ja även jackan. Just mössor har varit så svårt att få sitta kvar på hans huvud, den här sitter perfekt. Nu var det på rea köp och med presentkort så det sved inte så värst i plånboken.
Något som gör mig riktigt irriterad när jag kör bil är folk som är ute och går i mörkret utan reflexer! NEJ man syns INTE även om man går under gatlyktorna!! Vi är alltid reflexklädda på våra promenader. Reflexen man sätter på suffletten på vagnen hänger alltid på vagnen så den finns alltid med, Så även om vi går ut när det är ljust så kan vi sätta på den så syns rejält. Höll ju på att bli påkörd av en cyklist på gångbanan förut så man är inte säker där heller.
Fridfullt på skogslunden
Vissa smyckar sina hus mer än andra
Fabian somnade skönt i vagnen när vi gick, 6 kilometer fick vi ihop i alla fall. Traditionsenliga som vi är så fick det ju lov att bli en pizza dagen till ära. Den här dagen är ju den som det säljs mest pizzor på hela året. Så med promenaden avklarad smockade jag i mig en pizza! Kalori ut-kalori in!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar