Summa sidvisningar

torsdag 2 januari 2014

2013 i bilder

Vintern var verkligen jättefin med all snö. Här var vi på en långpromenad, gick en mil allt som allt. Här på isen på sjön Runn

Fabian började bjuda på leenden

Den 2/2 vände sig Fabian till mage för första gången och vi blev jätteglada. Det var typ enda gången och vi jobbar fortfarande på vändningar. Han kommer till magen men inte ofta tillbaka till ryggläge.

Slejman från Biggest Loser var förbi och bodde hos hos när hans dotter var på Lugnets idrottsarena på cup

Min fina kusin Petra och hennes familj, fats Isak fattas :)

Jag och Fabian hälsade på hos min mormor

Fabian har hängt med Line en hel del det här året, det är kul :)

Håller mitt finger med sin hand <3

 Tänkte här att jag framhäver mig själv lite om jag lägger ut en bra bild på mig och Fabian och mindre bra på Robert och Fabian...


Dopdagen blev jättefin. Toppenväder så vi kunde sitta ute och fika. Tur det för annars hade inte alla fått plats tror jag.

Vi fick låna en bumbostol av ett par kompisar då vi började tycka att Fabian var lite sen och svag.

Stilig Felix på väg till Bjursås på niornas bal



Han hade turen att få två brudar



Träffade på Petra där

Felix skolavslutning i 9:an


Rasmus tog studenten!








En mycket speciell dag. Har man tagit studenten själv och minns den lyckan man kände då så får man tillbaka en del av den känslan när ens egna barn tar studenten. Sån lycka och sån stolthet!












Rasmus med den fina skylten jag gjort





Snygg, glad kille!



Hänger med mormor och Fabian innan traktorturen



 Jag och Robert tog en riktig långpromenad en dag i somras när han var ledig. Vi gick runt sjön Varpan och det blev strax över två mil. Vi stannade till på hemvägen på Gullnäsgården och åt lunch där. En underbar dag var det!

Jag och Fabian gick/sprang många mil den här sommaren. Var riktigt igång med träningen och det kändes så bra. Sen blev jag sjuk i flera veckor och så blev det här med Fabian och all energi bara försvann. Nu är jag på väg att hitta den igen tack och lov.

Vi familjegymmade på gymmet

Fabian tränade ute på gräset

 Vi hade en otroligt härlig semestervecka tillsammans i Varberg. Vi gick milslånga promenader, drack lite vin på kvällarna och handlade klart alla julklappar på GeKås i Ullared.

Robert hade även den stora turen att sköta disken och han strålade av glädje och lycka!

Fabian gillade att kolla ut över havet när vi gjorde en tur till Halmstad. Vilken fin stad!

Fanns fler snäckor än jag där

Vi hade inte bara sol på vår semestervecka...

 Vi dukade långbord på baksidan av vårt hus och grillade och åt tillsammans med grannar och vänner. En riktigt kul kväll tyckte vi men kanske mindre kul för dom grannar som inte var med.

Fanny flög utomlands själv för första gången. Hon skulle till Spanien där mormor, mormors syster och mina kusinbarn redan befann sig. Hon var så nervös och jag nästan grät när vi skildes åt.

Mormor och Fabian i fina dräkter

Finaste Gudmor Elin hälsade på oss

Midsommar i Gropen i Leksand

Fabian och kusin Elsa i sandlådan hos farmor och farfar


Helene, även kallad "Morsan" från Biggest Loser knackade helt plötsligt på en dag och sa hej! Det var en kul överraskning :)




 Fabian med sina kompisar Line och Oliver busar i Olivers myspöl. Fabian satt så bra i den att vi var tvungen att köpa en egen till Fabian. Den används ofta än då han rätt som det är trillar omkull när han sitter.





Fabian och kompisen Boms Elvira är finklädda






Tränar nacken..

Fick låna kusin Elsas gåstol så Fabian skulle lära sig hitta på sina ben och börja använda dom. Det är också något vi tränar på än.

Gungar för första gången

Fick även låna en hoppgunga av Line som han skulle försöka hitta sina ben med. Något han också gjorde efter ett tag och kunde studsa lite grann.

Hittade den här superbra hoppgungan på blocket. Den har varit guld värd för Fabians träning och framsteg. Han har hoppat som en galning iden här.

Cool kille i gungan

Poolhäng på uteplatsen

Träna, träna de är något vi i hela familjen har gemensamt

 Jag köpte mig en "ny" kamera på blocket och var ute och testade kameran bland höstfärgerna

 Fabian fyllde ett år och grannen Lena hade bakat världens finaste tårta till Fabian!
Så fin att man nästan inte ville låta någon äta av den

På kvällen gick vi ut och åt på O´learys

 Första gången Robert var på julmarknaden vid gruvan. Han höll på att bli galen av att alla andra var dumma i huvudet och gick i vägen...

Felix gjorde sitt livs första operation och skulle sövas, allt gick bra till slut


Söta lilla Nissen

Var med och klädde granen för första gången.
 2013 har varit ett ganska tufft och jobbigt år. Mycket tankar och oro över Fabian har gjort att vår egen träning har halkat efter och kilona smugit sig på. Nu tar vi nya tag 2014 och hoppas på att det blir ett bra år för oss alla.
Nu ska jag ägna min tid åt Fabian som inte vill sova ikväll heller. Pappan får nog sova på ett annat rum för att få lite sömn...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar