Summa sidvisningar

onsdag 15 januari 2014

Jag är världens stoltaste mormor

Så fort Robert kom innanför dörren gick jag över till BB!

När den lilla familjen kom ut ur hissen rann mina tårar.
Duktiga Elin, ja även Dennis och så lilla söta Alice <3
Hon bara ville tutta och snutta hela tiden.
Sög på tummen och alla fingrarna också, inte bara på mamma :)
Så fin, så mjuk och doftade så gott.
Älskade lilla Alice välkommen till världen och till vår familj.
På den här dagen för 41 år sen somnade min fina farmor in efter en tids sjukdom. Så det är en speciell dag i dubbel bemärkelse.

I natt ska jag sova gott hoppas jag.
Fabian var lite knölig när han skulle lägga sig. Kan bero på sprutan, hört många som reagerat just på 1- års sprutan.
Vi får se, kan bli hur bra som helst också.

Kram mormor C

2 kommentarer:

  1. Åh så söt!!! Hon ser så vaken ut för att vara helt ny. Grattis mormor C. / Evelina

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Evelina! Ja hon såg jättepigg ut och tittade med stora ögon på oss :)

      Radera