Summa sidvisningar

måndag 20 januari 2014

Det ekar i kylskåpet

Det bokstavligt ekar i kylskåpet när man öppnar dörren.
Men jag kan lova att det kommer det inte att göra nästa månad!
Jag kan nämligen inte hitta mappen med räkningarna!!
Är livrädd att sånt ska försvinna i en flytt. Hade gjort en kartong där det stod "pärmar och viktiga papper".
Var stensäker på att dom låg i den.
Men inte då.
Har fem kartonger kvar att plocka ur. Hoppas innerligt att den ligger i någon av dom! Kan få lite lätt panik av sånt här då jag vill ha koll på läget. 
Därav den snabba upp plockningen av kartonger.

Det lilla namnsdagsbarnet FABIAN sover sött igen efter att ha gjort ett litet lass på pottan.
Själv sitter jag här med mina håriga ben i morgonrock och en kopp thé.
Har hittat epilatorn så jag får väl ta tag i benen istället för betala räkningar....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar