Summa sidvisningar

fredag 6 november 2015

Vad är väl en bal på slottet

Sitter här och tröstar mig med en Häagen-Daz. Igår bokade vi bord på Pitchers för att gå ut och äta idag med några vänner. 

Fick avboka idag då båda jag och Fabian varit hängiga. Fabian är jätteförkyld och har feber. Robert fick lova att ta med honom på en tur i bilen så han kunde de somna. Han blir helt tvärtät i näsan när han ligger och har inte kunnat slappna av och sova på hela dagen.
När dom åkte ut somnade jag till i soffan. Det borde ju ha varit Robert som fick sova då han gick upp i tre tiden i morse (natt).
Vi har mest hängt i soffan hela dagen.
Fabian  somnade till en stund på kvällen av ren utmattning. Jag låg i soffan och Robert i sängen. Vi umgicks genom att skicka bilder på varandra....
Låg och kollade Facebook och vi se att Björn Borg med fru åt middag just där vi hade bokat bord! Är det inte typiskt?!  Robert hade ju kunnat ta värsta selfiesen med honom och lagt till sin samling med Plura och Tomas Wassberg.
Robert skickar bilder varje dag på sin mustasch. Hans stora (?) stolthet!
 Kanske att den kommer att synas i slutet av november när det är dags att ta bort den igen ;)
Nu sitter jag och försöker se på Idol med världens högsta legotorn mitt på bordet som pappa och Fabian byggt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar