Summa sidvisningar

måndag 9 november 2015

Haft en fantastisk dag trots allt

Tack för alla goda tips jag fått idag.
Nu vet jag vad jag kan fråga om och kolla upp när läkaren ringer på fredag.
Man kan ju bli väldigt konstig av brist på olika vitaminer.

På jobbet har jag haft ännu en helt fantastisk dag.
Jag har inte haft någon särskild aktivitet utan bara haft kaffepannan på och öppet för sällskap och prat.
Och nog har jag haft sällskap allt.
Hela tio stycken kom in till mig idag och vi har pratat om allt mellan himmel och jord.

Vi är verkligen som en stor familj där ute. Jag glömde inte bara min matlåda hemma i morse utan även min reflexväst.
Men det löste sig då jag fick låna en väst av en av mina vänner.
Blev även erbjuden skjuts hem av en annan snäll pensionär.
Men jag gick då jag behöver röra på mig.
Men dom är så fantastiskt snälla och omtänksamma så jag blir alldeles rörd♡

Har bokat julbord åt oss idag. Ska bli riktigt roligt tycker både dom och jag.

Fabian har piggnat i och har både ätit och sovit bra idag.

Höll på att skratta på mig åt Robert nyss. Han ligger här i soffan bredvid mig och vi tittar på fotbollsgalan när han plötsligt säger -Herregud klockan är nio och jag har inte ens kommit hem än!!
Hahaha jag undrar var han är då?!
Och vem är det i så fall som ligger i soffan :-)

Kram på er alla underbaringar som läser och framförallt bryr sig!! ♡♡♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar