Summa sidvisningar

tisdag 17 november 2015

Fabian växer som han ska och ett besök i bästa butiken




Idag har vi varit på BVC och träffat läkare och kollat vikt och längd på Fabian. Han följer sin kurva som han ska både på vikt och längd.
Inte konstigt att han börjar bli tung att bära på. Han väger hela 15 kilo och var nästan 96 cm lång.


PÅ vägen hem stannade vi till i butiken Calimero som min kusin och hennes man har uppe vid gruvan. Finns även som webbutik som ni hittar HÄR 
Älskar tygerna i kläderna ovan, lite dalainspirerat. 

Lägg till bildtext
Det blev inte dom bästa bilderna då jag hade Fabian på ryggen som slet mig i håret och ville ha dom dyraste bilarna i butiken såklart. 


Det finns så otroligt mycket fint i deras butik. Både för hemmet och leksaker.


Färggranna barnkläder i mjuka härliga tyger, i storlekar ända från prematur (för tidigt födda) och upp till större storlekar.


Som sagt bilderna gör inte butiken rättvis, men gå in på deras sida eller ännu bättre gör ett besök i butiken vid gruvan så ser ni vilka fantastiska saker det finns där.


Det var dessa bilar Fabian ville ha. Tyvärr klarar han inte av att sitta på dom, hade gärna köpt honom en annars då dom är så grymt snygga!


Finns även damkläder till bra priser. Jag har köpt mig en riktig favorittröja där.


Hur häftig var inte den här lampan!


Jag köpte med några burkar hem att ha på Fabians rum. Tycker det är så fint med dessa burkar i olika färger och storlekar. Man behöver inte ens ha saker i dom ;) 

6 kommentarer:

  1. Vilken härlig butik!! Den måste jag besöka en dag! :-) Karin.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Du kommer garanterat inte gå tomhänt ut därifrån Karin ;-)

      Radera
  2. Är det samma butik som låg intill Fabriken i Sågmyra innan ?

    /Annika K

    SvaraRadera
    Svar
    1. Stämmer bra det Annika :-)

      Radera
    2. Åååå trodde de lagt av helt.
      Får kolla in nya stället nästa gång jag är upp till mamma :)

      /Annika K

      Radera
    3. Ja det måste du se till att göra :)

      Radera