Summa sidvisningar

söndag 22 november 2015

Förberett inför morgondagen

Nu står allt i hallen som vi ska ha med oss till habiliteringen imorgon.

Klockan 09 ska vi vara där.
Har ställt klockan för säkerhets skull så vi inte sover över.
Fabian hade svårt att slappna av ikväll och somnade inte förrän efter 22.
Är han sen dessutom vaken på natten så sover han gärna lite längre på morgonen.

Jag undrar hur han ska orka hela dagen där imorgon.
Vi ska vara där ända till klockan 14.

Ingen bil har vi hemma heller men Robert har rast vid halv nio så han kan köra upp oss med alla saker.
Jag som svettas för minsta rörelse hade ju svettats ihjäl innan vi kommit upp för Svärdsjögatan med ståskal, rollator och en envis liten kille i rullstol som bromsar rullen och vill gå åt nåt annat håll än dit vi ska....

Robert ska upp om 3 timmar och 20 minuter. Han har lika svårt att koppla av och somna som Fabian.
Han babblar hela tiden istället för att sova.
Han är väl glad för att den hemska mansförkylningen är över så han får köra sin kära buss igen.

Nu ska i alla fall jag sova så jag orkar med morgondagen.
Blev sent för jag var tvungen att kolla färdigt på Beck filmen på fyran innan jag kunde lägga mig.
Natti natti ♡ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar