Summa sidvisningar

lördag 7 november 2015

Hjärnsläpp och jobbiga minnen



Fabian har varit lite piggare idag. Ingen feber men väldigt snorig och tät i näsan. Sover bäst sittandes i bilen så vi åkte en tur med honom så han fick sova.

Jag skulle springa in på City Gross och handla nåt till mig att äta på kvällen för Robert skulle ut med några kompisar.
Alltså ibland bli man ju nästan rädd för sig själv. Jag måste haft totalt hjärnsläpp i affären för det här var det jag kom ut med....

Ni kan gissa om Robert bara ruskade på huvudet när han plockade ur påsen. ja,ja jag slipper frysa om benen när jag äter mina tre sorters ost...
Det slutade med att Robert gick och köpte mig en pizza :)


Man får ju upp minnen på Facebook, ibland är dom roliga och ibland lite jobbiga. Hade jag vetat vad jag vet idag så hade det sett helt annorlunda ut. 
En rödgråten liten Fabian i den stora sjukhussängen på väg upp till röntgen.


Ni kan läsa blogginlägget om den fruktansvärda dagen HÄR 
Efter den dagen har Fabian varit livrädd för sjukhusklädda människor.


Så liten och hjälplös och ovetandes om vad som väntade på bilden nedan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar