Summa sidvisningar

söndag 1 november 2015

Det går troll i vår lägenhet

Det försvinner saker här hemma. En utav mina skor har varit borta i veckor nu.
Jag har vänt uppochner på hela lägenheten utan att hitta den.

Idag när Robert skulle värma sin mat var locket till micron helt borta.
Jag förstår inte hur sakerna kan försvinna.
Misstänker att nån på ca 95 cm har ett finger med i spelet.
Men hur kan han lyckas gömma dom så totalt??
Helt spårlöst borta.

Läste någonstans igår att man skulle lägga en sax i fönstret.
Då skulle man kunna komma på vart sakerna är och hitta på dom.
Kanske blir en sax i fönstret ikväll....

3 kommentarer:

  1. Du är SYTOK inser jag :-P

    /Sophie Hellmin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha jajjamensan det är jag Sophie :-D

      Radera
    2. Haha jajjamensan det är jag Sophie :-D

      Radera