Summa sidvisningar

söndag 29 november 2015

Gjort allt utom firat 1:a advent

Vi fick hem en laddning blöjor i fredags som jag inte packat upp förrän idag. Eller jag och jag....Fick "hjälp" av Fabian såklart som tyckte att dom skulle ligga mitt på bordet.
Det var julskyltning på stan idag men vi åkte ut till Rasmus istället för att gå på den. Jag har hängt upp några julstjärnor i fönstren idag men nån adventsstake har jag inte fått fram än. Men det blev ju 1a advent ändå.
Jag hittade ett tyg hos Rasmus igår när vi var där. Tog hem det och sydde en gardin till hans köksfönster. 

Har satt på lite reflexer på några pannband och mössor jag sytt och ska ha med till julmarknaden. Vänster sida är hur dom ser ut som vanligt och höjer när dom reflekterar  (om det nu heter så)
Fanny och Selma sover hos oss i natt. Det var en liten kille som blev alldeles överlycklig då.

Jag tror han är lite "kär" I sin syster.
Dom låg i sängen och myste och tittade på tv medans jag höll på med mina reflexer och annat.
Sen blev det en massa pussar och kramar.
Och ännu mera god och mys♡
Selma hade inge tid för varken gos eller mys. Där var det bara bus som gällde. Hon hade somnat till lite för sent på eftermiddagen så det fick Fanny sota för nu. Selma somnade nyss i Fannys famn (kl 23)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar