Summa sidvisningar

onsdag 25 november 2015

Lek och träning

Vi startade dagen med legobygge. 
Sen klädde vi på oss och gick ut en sväng.
Det blev en lång sväng. Vi var ute i två timmar och det enda vi skulle göra var titta på bilar, bussar och tåg. Så det gjorde vi.
Fabian är en kille med mycket vilja. Han är den mest envisa jag vet. Ja, han slår mig med hästlängder. 
Han har fått smak på mannafrutti. Han fullkomligt älskar det. Han gillar ju inte att testa nya smaker eller konsistenser men mannafrutti gick hem direkt. Nästan lite väl mycket.
Fördelen är väl att vi har något han gillar att äta som vi kan träna honom att äta själv.
Det här med att bli kladdig om händerna är fortfarande inte så populärt. Man blir ju lätt kladdig när man ska äta med sked.
Då kan man ju testa att få i sig det goda utan sked istället.
Att vara kladdig i hela ansiktet är tydligen inte lika läskigt :)

På sena eftermiddagen var jag, Fanny och Rasmus till Ikea då Rasmus skulle köpa lite nya möbler till sin lägenhet. Han hittade riktigt fina grejer och fick mycket för pengarna. 

Fanny följde med sin bror hem efteråt för att hjälpa honom att skruva ihop allting. Jag väntar med spänning på bilder för att se hur det blev. Får åka ut i helgen och kolla riktigt. 

Imorgon ska jag jobba efter nästan två veckors  "ledighet". Det är rena semestern att gå till jobbet än att vara hemma ;) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar