Summa sidvisningar

lördag 21 november 2015

Årets julkort taget (bildbomb)

Dagen började med pusskalas i soffan.
Sen åkte jag ut till Grycksbo och hämtade tre tjejer. Alice, Selma och Fanny.
Har inte träffat Alice riktigt på länge så jag har saknat ihjäl mig efter henne♡
Idag fick vi en heldag tillsammans så vi firade det med lunch ute.
Tror Alice gillade det för hon åt massor.
Men det blir tröttsamt att äta på restaurang så Robert fick ta Fabian med sig hem och sova middag.
Selma somnade i Fannys famn och Alice som prompt skulle sitta upp i vagnen somnade efter ett par steg ute så jag lutade omkull henne.
Medans flickorna sov så strosade jag och Fanny runt i butikerna och kollade.
Vi hittade fina diadem till julafton. 
När vi kom hem så myste jag och Alice i fåtöljen och Fabian, Selma och Robert hade mys i soffan.
Pusskalas igen blev det♡
Dom små kusinerna busade med varandra när dom vaknat till lite.
Vi hade tänkt ta lite julkort men det är sannerligen inte det lättaste med tre små olika viljor.
Tre riktiga små guldklimpar är det.
Selma och Fabian är riktiga busfrön medan Alice är lite mer av den lugnare sorten.
Alice var så duktig och sitta still när vi skulle ta kort. Selma hon hade myror i brallorna och var inte stilla en sekund. 
Fabian  han hade nog mest lust att bara dra därifrån. 
Det blir sannerligen inte lätt att välja ut ett julkort av alla dessa bilder.
Höll på att skratta på mig när jag skulle kolla på dom.
Alice drog ner mössan för ögonen hela tiden :)
Nej, det är inte bilden som är uppochner det är Selma som hänger uppochner i soffan.
Det här var INTE kul tyckte Fabian :)
Att få med alla tre på bild samtidigt är nästintill omöjligt. Men Fanny lyckades ju ta en riktigt bra bild på oss till slut :)
Inga problem att få med Alice på bild ♡
Fick till slut en fin bild på Selma. Ja då hade hon en stor kråka i näsan istället. 
Hon är ett riktigt litet yrväder lilla Selma. Vi får nog försöka ta nya bilder en annan dag :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar