Summa sidvisningar

måndag 1 juni 2015

Fjärilar i magen

Vilken stormig dag det varit idag.
Träd har legat över vägarna och stora plåttak har blåst av här i stan.

Efter jobbet mötte jag upp Robert och Fabian som väntade på mig på Weynes med en salladstallrik.
Sen gick vi raka vägen hem innan vi blåste bort.
Rasmus, Fanny och Selma kom och hälsade på oss.
Fick några skraplotter av Rasmus i morsdags present.
Vann 150 kronor på dom :)

Fabian börjar acceptera Selma mer och mer.
Han har tyckt att hon varit lite läskig. Men ju större hon blir och kommer upp lite så desto mer spännande blir hon.
Skrattade åt dom idag då hon försökte att ta honom.
Jag sa att hon gjorde "high five" och då sträckte Fabian upp sin hand och "fiveade" med henne.
Sötnosarna♡

Har pratat med patientnämnden som ringde mig idag.
Dom hade fått in vår anmälan.
Hon sa att vi skulle skicka in en anmälan till LÖF, patientförsäkringen.
Vi hade lägligt nog precis innan fyllt i den och den låg på köksbordet i ett kuvert och skulle postas.
Hon skulle höra av sig igen om en vecka.

Robert har mejlat en advokat. Vi behöver hjälp med försäkringsbolaget som gör allt för att slippa betala ut en krona åt oss.

Undrar hur jag ska kunna koncentrera mig på jobbet imorgon.
Klockan 15 ska vi träffa genetikern och läkarteamet på habiliteringen.
Ska vi äntligen få ett svar?
Eller kommer vi att gå lika frågande därifrån?

Robert har fått operationstid för sina ljumskbråck redan nästa vecka.
Det är ju ett glädjande besked i allt annat kaos som är just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar