Summa sidvisningar

söndag 31 maj 2015

Vi har även trevliga grannar

Jag fick sovmorgon i morse, en jättefin kopp att dricka mitt morgonkaffe i och så en god choklad.
Fabian han vet vad mamma gillar han!

Min mamma kom hit i morse så fick hon också lite morsdags choklad.
Så fick Fabian en buskompis, eller två faktiskt för Jesper kom också hit.

Vi tog sällskap med Jesper och åkte buss ut till Grycksbo och hälsa på Selma och Fanny lite också.
Selma hon är så nyfiken på sin morbror hela tiden.
Hon har fullt sjå att hinna med och se vad han håller på med.

Jag har lockat håret dagen till ära. Måste försöka piffa till mig nån enstaka gång.
Stackars Robert får dra omkring på en slashas jämt.

Efter besöket hos Fanny och Jesper åkte vi hem till Roberts mamma dit vi var bjudna på smörgåstårta som hon gjort.
Fabians kusin Elsa var där.
Hon tyckte det var kul att köra omkring Fabian i rullstolen, när han sen inte ville åka mer så åkte hon själv i den.

När vi kom hem knackade det på dörren och där stod grannen som bor bredvid oss med en underbar bukett liljekonvaljer. Nu doftar det alldeles ljuvligt i hela köket.
Grannarna som bor på samma våning som oss är verkligen toppen.
Dom lider lika mycket som oss av festprissarna ovanför.

Vi har en vecka framför oss med blandade känslor.
På tisdag ska vi träffa genetikern och hela läkarteamet och få svar på magnetröntgen och provtagning.
Får vi veta något eller kommer vi att vara lika frågande när vi går därifrån?

Jag väntar samtal från min läkare också och så ska jag med Felix till läkare angående hans utredning som gjorts.
Som sagt en vecka med mycket blandade känslor.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar