Summa sidvisningar

onsdag 13 maj 2015

Möte och lekparkshäng

Startade dagen med ett möte på Previa. Alla dök upp som dom skulle utom försäkringskassan.
Har inte hört ett ljud sen senaste mötet från min handläggare.
Vi provade ringa henne både jag och läkaren men hon gick inte att få tag i.
Vi körde utan henne.
Återstår att se om jag får några pengar från F-kassan då jag blir fortsatt sjukskriven på halvtid ett tag till.

Jag får även vara kvar på Smedjan till augusti. Känns underbart.
Min läxa blir att säga nej till såna uppgifter jag inte borde göra eller rättare sagt min kropp inte klarar av att göra.
Jag har fått en remiss på träning på Friskis och Svettis så jag ska gå dit och prata med dom där.
Jag och Robert kommer även att få vår första gemensamma semester på sex år.
Han har alltid jobbat varje sommar så länge vi varit tillsammans.

Jag gick och jobbade efter mötet och Robert som också var med på mötet jobbar eftermiddag idag så han började lite senare.

Jag har varit så otroligt trött hela dagen idag.
Jag satt i soffan medan Fabian lekte på sitt rum och jag höll på att somna hela tiden.
Vi klädde på oss och gick till lekparken istället.
När vi lekt klart där så gick vi förbi hemma hos mamma/mormor och hälsade på lite.
Jag passade på att slöa i hennes soffa medan hon och Fabian busade.

På hemvägen blev det en omväg runt hela stan för att kolla på bilar och bussar så Fabian blev nöjd.
Han var också trött när vi kom hem så jag gjorde honom God natt klar och han somnade i sjutiden.
Nu är klockan halv nio och jag ger upp för dagen.
Minns inte när jag lade mig såhär tidigt sist.
Robert kommer inte hem förrän i halv tolv tiden.

Imorgon är jag ledig och även fredag så det blir en långhelg.
Skönt det med :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar