Summa sidvisningar

onsdag 20 maj 2015

Fabian har världens bästa pappa

Vid fyra var jag upp till Fabian i natt/morse.
Bytte på honom och sen somnade han om efter en liten stund.
När jag gick till jobbet halv åtta sov han fortfarande.

Robert började jobba sent idag så mamma hade ledigt och Robert och Fabian tillbringade förmiddagen tillsammans.
Robert skickade en massa fina bilder till mig när jag var på jobbet.
Fabian älskar sin rullstol.
Han blir en helt annan kille i sin nya rullstol.
Han "pratar" med allt och alla och är strålande glad när han får åka runt i den.

Man får även ett helt annat bemötande av folk på stan när man går där.
Ingen som ser sur ut för att man kommer och tar plats med en barnvagn.
Nä nu tittar folk lite med huvudet på sned och ler mot Fabian där han sitter i stolen.

Tänk att en rullstol kan göra sån skillnad på både pojk och folk.
Idag har han verkligen fått suttit där i och se sig omkring riktigt.
Först var han och Robert ute i 2,5 timmar på förmiddagen.

Elin kom och hälsade på oss på eftermiddagen och då gick vi ut en sväng på stan.
När hon åkte hem fortsatte jag och Fabian att vara ute.
Vi tog en promenad upp till Lugnet och tittade på alla hurtiga tjejer som sprang tjejruset.
Blir så sugen på att springa själv. Nästa år hoppas jag kunna vara med och springa igen.

Vi var ute i lite drygt över tre timmar. Inte ett gnäll där han sitter.
Eller jo, han ville inte gå hem när vi skulle gå hem från Lugnet.
Men det glömde han snart och så var han glad och nöjd igen.

Lilla Selma har lärt sig att vända sig från rygg till mage idag.
Stora tjejen snart♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar