Summa sidvisningar

lördag 30 maj 2015

Skaffat städerska

Fick en bild på Elin i hennes nya frisyr.
Blev genast inspirerad att skaffa lika, döljer alla dubbelhakorna perfekt!
Inte för att Elin har det problemet då....

Det har varit en väldigt regnig och tråkig dag idag.
Vi passade på att gå ut en sväng mellan skurarna.
Hörde musik nerifrån stan så vi gick dit och kollade upp vad det var.
Mycket spännande tyckte Fabian. Det var som värsta karnevalen.
Vi fick lov att gå efter och lyssna och titta för annars blev Fabian arg.
Det var en clown med i tåget som gick och blåste såpbubblor.
Clownen kom fram till oss där vi stod på sidan och blåste bubblor åt Fabian.
Åh va glad han blev.
Han älskar såpbubblor!

När vi kom hem fick Fabian mat sen somnade han.
Det gjorde jag med.
Vaknade av att Fanny, Jesper och Selma satt i varsin fåtölj bredvid mig.

Hon har blivit så stor Selma.
Fanny tog fram gåstolen så Selma fick testa den för första gången.
I den blev hon riktigt stor :)
Hon gillade den verkligen.
Fabian visade för Fanny och Jesper hur duktig han är att ta sig fram i rullstolen.

Jag fick en tidig morsdags present av Fanny. Den bästa presenten man kan få fick jag.
Hon städade lägenheten åt oss!!
Jesper lekte med Fabian så han blev helt slut.
Jag lagade lite mat. Gjorde en riktigt god paj med kyckling, oliver, soltorkade tomater, lök, fetaost äggstanning och vanlig ost i.
Till det en god sallad.

Sen körde jag hem lilla familjen till Grycksbo. Imorgon ska jag hälsa på dom hemma hos dom sen ska vi till Roberts mamma på eftermiddagen.

Robert har lagt och sover, Fabian har vaknat efter att ha sovit ett par timmar.
Mina ögon går i kors av trötthet.
Grannarna för liv som vanligt.
Kanske därför som Fabian vaknade....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar