Summa sidvisningar

tisdag 12 maj 2015

Fabians nya kompis

Fabian har skaffat sig en ny kompis.
Innan han ens var född så fick han en stor nalle av mormor.
Han har aldrig brytt sig speciellt i den.
Men nu helt plötsligt har Nalle blivit hans bästis.
Han sover med Nalle, myser i myspölen med Nalle och leker med Nalle.
I förrgår satt han utanför vår sovrumsdörr med Nalle i famnen och skulle in till Robert som sov där inne.
Han satt och knackade på dörren med Nalle i famn.
Så himla söt.
Ikväll när han skulle lägga sig så skulle Nalle också ha blöja och så skulle Nalle ha Selmas dreglis på sig.

Fanny och Selma sover hos oss i natt. Det är mysigt.
Robert fick lite Selmagos när han var hem på rasten.
Gos och gos, hon höll på att slita av honom läppen.

På jobbet har det varit lite plock med det sista av flytten sen har jag mest hållt på med tvätt hela dagen.
Det är en fantastisk utsikt från vårt jobb.
Man ser över hela stan.
Då är vi ändå bara tre våningar upp i huset och har några våningar till ovanför oss.

Imorgon bitti blir det möte med f-kassan, chefer och läkare.
Få se om jag får fortsätta vara kvar på Smedjan eller om jag ska vara någon annanstans.
Får en liten klump i magen inför varje möte.
Robert kan som tur var vara med han också.
Måste fråga hur jag ska göra när vi ska skola in Fabian på Hästberg.
Om jag får vara ledig för det.

Nu ska jag sova för jag fick en dundrande huvudvärk på kvällen.
Natti natt ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar