Summa sidvisningar

måndag 15 juni 2015

Jag är på gång

Fabian behagade vakna före fem i morse. Solen skiner rakt in i hans rum på morgonen och det blir ljust trots att det är fördraget.
Får nog sätta upp en riktig mörkläggningsgardin snart.

Idag har jag börjat mitt "nya" liv (igen).....
Blev en stormig promenad i morse. Tog nästan vind och höll på att blåsa ner i Tisken.
När jag kom hem från promenaden gjorde jag träningen i "mamma mage" appen.
Jag har en ganska rejäl delning i magmusklerna kände jag idag.
Kanske därför magen putar extra och jag svankar mer än vanligt.

Har ätit bra hela dagen. Skött mellanmål och allt.
Tack vare Robert som påminner mig om det.
Nu ska vi äta lite frukt som kvällsgodis.

Fabian somnade för en timme sen ungefär. Vi var ute och lekte i sandlådan en sväng så att han skulle orka hålla sig vaken till läggdags.
Hade halva sandlådan med oss in sen tror jag.

Imorgon är det midsommarfirande på jobbet.
Då ska vi plocka blommor och fixa lite åt dom boende.
På eftermiddagen är det dags att lära oss lite fler tecken på habiliteringen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar