Summa sidvisningar

torsdag 18 juni 2015

Träning gjord redan före klockan 8

I morse hängde jag och Charlie på låset när dom öppnade på Friskis och Svettis.
Vi körde 45 minuter crosstrainer och jag var helt slut efteråt!
Jag har inte tränat riktigt på flera år och nu känner jag att den rätta känslan börjar infinna sig.
Det här kommer att gå bra.
Mitt mål är att när gymkortet går ut om sex månader då ska jag ha nåt mitt mål.
Målet är minst 20 kilo som ska bort.

Snyggfaktorn är inte särskilt hög efter ett pass.
Jag har en förmåga att bli helt tomatröd i ansiktet när jag kört på lite.

Nu ska plåstra om min stackars man. Det är tydligen normalt att man kan få såhär ont efter operationen.
Han blir sjukskriven en vecka till.
Stackarn, han som längtar så till sitt jobb och sin älskade buss♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar