Summa sidvisningar

torsdag 11 juni 2015

Sjuka jäkla regler

Det börjar bli trångt här hemma med alla hjälpmedel till Fabian som blir fler och fler.
Vi skulle nästan behöva ett rum för bara dom.

Vi var ut och tog lite luft tillsammans och Fabian hade shorts för första gången.
Han tyckte det var konstigt.
Han drog i dom hela tiden i början och skulle dra ner tyget över benen.

Robert är inte ett dugg bättre i magen, snarare tvärtom.
Imorgon ska vi till vårdcentralen så dom får titta på den och byta kompresserna.

Jag och Fabian var till arbetsförmedlingen och ställde lite frågor. Jag har skrivit in mig och registrerat mig som arbetssökande trots att jag har jobb och jobbar.
Så jäkla sjukt med försäkringskassans regler hit och dit.
Den 17:e ska jag dit på nåt jädra söka-jobb-träff.
Av vilken jäkla anledning? !
Jag har ju för bövelen fast anställning OCH arbetar!!!

Det är väl bara att lyda order annars åker man väl dit för nåt annat också.
Jag blir så förbaskat trött på allt ibland.
Lite lugn och ro är nåt jag saknar.
Minns inte hur det känns.
Det är alltid nåt som ska krångla.

Har fått hem ekerskydden till Fabians rullstol idag.
Åsa och Gunilla hade dom med sig när dom ķom hit på eftermiddagen.
Nu har vi förberett oss inför läkarbesöket den 23:e.
Vad vi funderar på och vill veta och vad som kan vara bra för närstående att veta.

Har haft mina stora grabbar på besök idag också.
Klippte håret på dom båda och snyggade till dom lite.
Felix kapade en rejäl bit på sitt hår.
Han har inte klippt sig sen förra sommaren.

Nu är jag så trött att jag knappt kan stava. Men lite väl tidigt att lägga sig nu så jag kämpar mig vaken en stund till.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar