Summa sidvisningar

lördag 27 juni 2015

Fyndat med Fanny

Igår gjorde jag värsta fyndet.
Alltså på ett bra sätt.
Grön är min favoritfärg och jag hittade ett par knallgröna skor i min storlek för endast 19 (!!) Kronor!
Hur ofta gör man såna fynd?! 

Vi har ekiperat oss hela familjen nu. Killarna i hemsytt och jag i köpekläder (billiga).
Fabian hade svårt att välja i morse vilken t-shirt han skulle ha på sig :)
Han blir så glad när jag sytt nåt till honom. Ser direkt om det är nåt nytt.

Jag och Fanny var till Sågmyra och Lager 157 idag.
Fanny provade jeans för 49:- och jag höll på att skratta på mig.
Trots priset så köpte hon dom inte, fast dom satt som gjutet på henne :)
Vi hittade dock lite annat som fick följa med hem.
På eftermiddagen åkte jag och Fabian och hälsade på hos Fanny och Jesper.

Selma kommer nog att bli ett riktigt litet busfrö.
Hon älskar Fabian och följer honom med blicken hela tiden och försöker att ta honom.
Satte Fabian i badet när vi kom hem för att hålla honom vaken en stund till.
Han sov middag tidigt idag och då brukar eftermiddagen bli lite kämpig.
När han till slut äntligen fick lägga sig satte jag mig vid symaskinen.
Sydde om en klänning till en t-shirt och ett par shorts.

Ute är det en helt underbar sommarkväll. Men Robert är inte hemma och Fabian sover.
Det är förhoppningsvis inte sista fina sommarkvällen.
Jag är ändå supertrött jag med så det blir en tidig kväll. 
Fabians nya t-shirtar
Visar pappa vilken han vill ha på sig
Börjar bli riktigt snabb på att resa sig, dock på väldigt ostadiga ben. Han är så himla duktig. Han börjar härma när vi sjunger Imse vimse spindel och gör tecken.
Fanny i dom fantastiskt snygga jeansen!!
Busfröken Selma
Hon tog sina första krypsteg idag när jag var där. Fabian briljerade han med, när vi skulle åka hem gjorde Fanny en slängpuss till honom och då gjorde han lika tillbaka!! Gissa om hon blev mallig!
Kjol 50 :-
Jeans 150:-
Klänning 75 :-
Sjal 20:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar