Summa sidvisningar

fredag 19 juni 2015

Trevlig Midsommar! (Bildbomb)

Den här bilden är från kusin Emmas konfirmation. Dom är så fina i sina dräkter Fabian och mormor



Tisken i morgonskrud







Klockan 05:20 tyckte Fabian att det var lagom att stiga upp och börja fira midsommar. Efter en timme uppe somnade han om och jag ställde mig och bakade två citronkladdkakor. Halv nio skulle vi möta upp Charlie utanför oss för en motionsrunda. Jag hade hunnit gjort mina magövningar innan det också.  När klockan var 11 hade jag både hunnit baka, träna och färgat håret.





 Ett skulle vi vara i Grycksbo. Jag hann även sy en fin väst till Fabians dräkt innan vi skulle åka ut. Han speglade sig i spegeln i hissen på väg ner till bilen och han såg ut att gilla det han såg :)
Fanny och Jesper mötte upp oss när vi kom, dom bor precis bredvid parken.

 Fabian var så otroligt söt i sina kläder och han såg så stor ut.

 Solen tittade fram till att börja med men sen öppnade sig himlen och det regnade på bra nog.




 Så tråkigt att det ska regna hela tiden, går knappt en dag utan regn. Men vi sken upp som solar ändå.




 Älskar alla miner dom gör mina små älsklingar. Selma hon skiner verkligen som en sol varje gång hon ser Fabian.






 Roberts mamma hade lagat en sån fantastiskt god mat och vi åt så vi höll på att spricka. Tur jag hade hunnit träna på morgonen....



 Kusin Elsa är så snäll med Fabian, hon gillar att köra runt honom i stolen men han vill helst köra själv nu när han lärt sig det. Tappar han nåt så tar hon snabbt upp det till honom och ger han det igen.

 Skulle försöka ta en blid när han stod upp för att se klädena bättre men Fabian var på ett busigt humör så några bra bilder var svårt att få. Hade helst velat haft kort på han och Selma tillsammans på gräset men det regnade och var så vått hela tiden.
 Citronkladdkakan jag bakade i morse var farligt god tillsammans med vaniljglass och jordgubbar.


 Min älskade, fina, fantastiska man.
 Fabian lekte tittut under pappersduken tills den såg ut som konfetti....

 Han hade nog saknat sitt rum nä vi varit borta för han hasade snabbt in där när vi kom hem och började leka. Han är så rolig för att han har börjat att ställa upp alla sina djur på lådan. Inget annat än djuren står där på snyggt uppradade.



Vi stannade till på Ica Maxi på hemvägen, där var det en lite tjej som tittade på Fabian och sa
-Titta en liten dalaprins! 
Det var väl ett gulligt ord tyckte jag :)
Vi lyckades baxa ner honom i gungan efter mycket om och men. När han väl kom i ville han inte alls ur. Plötsligt vart det jättekul att gunga.

2 kommentarer: