Summa sidvisningar

fredag 12 juni 2015

Tusen och åter tusen tack♡

Klas Klättermus måste ha varit här och tagit lektioner med Fabian.
Hade balkongdörren öppen i morse och smög lite på Fabian när han var där ute.
Han har kommit på hur han ska klättra upp på soffan där ute.
Men han har ingen som helst koll när han kommit upp i den vart han sitter.
Är livrädd att han ska trilla bakåt och slå huvudet i betonggolvet.
Man får vara som en hök på honom och ha stenkoll.
Det är ju så kul och så bra när han gör såna här framsteg.
Alice däremot hon klättrar med lätthet både upp och ner.
Fabian skyndar långsamt.

Vi har varit till vårdcentralen och kollat upp Roberts mage på förmiddagen.
Det såg mycket bättre ut än jag trodde.
Men han mår inte riktigt bra.
Mår lite illa ibland, jätteöm i buken och har lite svårt att röra sig.
Han fick en liten promenad idag i alla fall när vi var ut och kollade alla studenter.
Fabian var helt lyrisk och ville inte alls gå hem.
Han blåhåller i hjulen på rullstolen  (som fått sina fina ekerskydd nu) när jag går åt "fel" håll.
Robert fick så ont att han gick hem före oss.
Fabian hade inte kollat klart på alla fina ekipage så vi stannade en stund till.

Jag blir så rörd när jag ser alla dessa glada duktiga studenter.
Så glad att tårarna rinner.
Det gjorde dom även när jag fick se posten som kommit när jag kom hem.
Jag vet inte hur jag ska kunna tacka dig du varma, fina, fantastiska, godhjärtade människa ♡
Tårarna bara forsade när jag fick se vad vi fått.
Vi har fyllt upp Fabians förråd med mat och smooties så nu klarar han sig ett tag.
Blir det såna här varma dagar går det många smooties då det och välling är enda "drycken" Fabian tar.

Vi är enormt tacksamma ska du veta! ♡♡♡ 
Finner inte ens ord för din godhet och givmilda gest.
TACK ♡

Lilla godingen Alice sover hos oss i natt. Det var full rulle på henne och Fabian på kvällen innan dom slocknade.
Älskar att ha henne här och rå om henne lite.
Hon är så rar och snäll.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar