Summa sidvisningar

torsdag 4 september 2014

Sålt min första tavla :)



Kreativiteten bara sprutar ur mig. Varför har jag inte börjat med det här tidigare, antagligen för att jag varken haft lust eller ork för det. När Fabian somnat för natten kan jag inte sy då jag har symaskinen i rummet bredvid hans och maskinen precis där han har sin säng. 


Men att göra tavlor låter inget alls. Idag har jag fått sälja min första tavla också. 200:- fick jag för den. Den var av lite större modell. Imorgon ska jag sy lite kuddar. Om jag hinner och orkar vill säga, ska på mitt tredje samtal hos terapeuten imorgon. Jag brukar vara helt slut när jag kommer därifrån.
Det känns som om man tömmer ur hela sitt förråd där.


Vi gjorde världens godaste middag idag. Jag gjorde potatismoset och Robert stod för biffarna och svampsåsen. En halv biff fick han i sig sen var han mätt, så lite mos också såklart. Fabian som inte är så förtjust i potatis åt i alla fall lite grann innan han började att kvälja.


Han var så trött på kvällen att han somnade i min famn. Det händer inte ofta nu för tiden så han fick ligga kvar så jag kunde passa på att mysa lite extra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar