Summa sidvisningar

måndag 15 september 2014

Roadtrip

 Kuddar, kuddar, kuddar!!
 Idag har jag sytt lite fler kuddar samt sytt om en jacka som jag inte gillat modellen på, men nu gör jag det :)
 Har även knåpat ihop ett par till hästtavlor. På fredag kommer Rasmus och hjälper mig att möblera om. Jag ska byta rum med Fabian.
 Jag säger jag för att det är mitt pysselrum som ska skifta plats med hans rum. Vi har fått köpa en tv av Rasmus. Bara det att mitt nuvarande pysselrum är bara två meter brett och det går inte att möblera med bäddsoffan så att man kan sitta i den och se på TV:n. Vi får se vad Fabian tycker om saken...Annars är det väl "bara" att byta tillbaka igen då...


På eftermiddagen gjorde vi en liten roadtrip till Rättvik och tog en kopp kaffe. Så mysigt att bara dra iväg på en liten tur hela familjen tillsammans.


Vi hörde när vi var i Rättvik att det varit jordskalv runtomkring, bland annat hemma i Falun. Inget vi märkte av i belen men det hade visst varit ganska rejält och skakat till husen ordentligt. Otäckt, vad händer med vår värld egentligen?  


Fabian blev trött på hemvägen och slumrade efter mycket om och men till en stund i bilen. När vi kom hem gjorde Robert världens godaste gryta. Till och med han kunde äta bra av den. Det går sådär med att få i sig mat för honom. Till lunch åt vi fiskbullar för det får han i sig lätt. 


Han ska göra ett inlägg här på bloggen själv och skriva om hur det känns efter operationen. 
Vårt köksfönster

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar