Summa sidvisningar

fredag 26 september 2014

Bästa fredagen på väldigt länge


 Vilken fantastisk date vi hade på Ikea idag. Träffade min gamla klasskompis och hennes lilla söta barnbarn. Vi har inte setts på MASSOR med år. Var nästan nervös inför att äntligen träffa henne på riktigt, vi har bara skrivit till varandra på Facebook innan. Jag kan säga att det var två lipsillar som möttes i entre´n på Ikea. Tårarna rann på oss båda två och jag fick dela ut näsdukar att torka dom med :) 
Vi pratade om allt mellan himmel och jord och det kändes som att det var igår vi sågs sist. Vi kommer definitivt att träffas snart igen! I två timmar fördrev vi tiden på Ikea med att äta och strosa runt och babbla ur oss en hel del. Vi hade nog lätt kunnat ta två timmar till :)
Jag köpte mig lite tyg och ska klä om kökssoffan, har bara lagt på det löst nu för att se hur det blir.
 Ringde Robert på vägen hem som berättade att det satt ett paket på dörren när han kom hem från jobbet. I det fanns en hemvirkad hund med en otroligt vacker klädsel och ett långt brev. En av er som läser har skickat det och du ska veta att jag blev oerhört glad för både present och framför allt dina fina ord i brevet. Det går nästan inte med ord beskriva hur mycket det gör för mig med såna här saker. Jag blir alldeles rörd och varm i hjärtat. Att nåt gör såhär fint för oss är alldeles fantastiskt.
 Jag har gjort några personlig tavlor idag också sen har jag inte hunnit med så mycket mer. Men det är ändå mycket för att vara jag.
 Vi har varit och hämtat hem brickorna med mat vi beställde igår med 2 för 1 kupongerna. Roberts kompis Andres har precis kommit så nu väntar vi på att mamma ska komma sen ska vi mumsa i oss lite gott fredagsmys!
En sån här bricka är för två personer och kostar 95:-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar