Summa sidvisningar

torsdag 25 september 2014

Härlig start på dagen

Startade dagen med en riktig energikick. Inte av vitaminer och sånt utan av min fina vän Malin♡
Vi var ute och gick i nästan 2 timmar. Så himla skönt.
Vi kan verkligen prata om allt, då menar jag allt.

Hon förstår precis hur jag känner mig nu då hon varit i lika sits själv för några år sen.
Har man inte mått såhär är det jättesvårt om inte rent utav omöjligt att tänka sig in i sitsen.
Jag känner att det går framåt åt rätt håll.
Ingen riktig ångestattack på snart två veckor. Det är fantastiskt.

Nu sover Fabian skönt efter lite lunch i magen. Jag har också ätit, en god kycklingsallad åt jag.
Nu ska jag gå och pyssla lite.
Ikväll kommer mamma hit och är barnvakt för vi ska gå på bio igen ♡

Måste berätta en till sak om min mamma.
Då var hon också med min moster. Dom skulle åka tåg till Stockholm.
Dom hade klivit på tåget och stod mittgången. Tåget som stod bredvid började att rulla. Mamma trodde att det var deras tåg som började rulla så hon skulle som parera när tåget åkte. Nu var det ju inte deras så mammas parering  resulterade i att hon ramlade omkull på golvet.
Moster tittade på henne och undrade vad hon sysslade med :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar