Summa sidvisningar

söndag 7 september 2014

Gjort mig en egen Facebooksida

För att få utlopp för min kreativitet och som även blir som en slags terapi för mig så har jag nu skapat en egen Facebooksida.
Made By Cathrine heter den.

Gå gärna in och gilla den. Jag kommer att lägga upp allt jag gör där. Jag kan även ta åt mig att sy om ni har eget tyg men inte möjlighet att sy själv.
Det är otroligt avkopplande att ha hittat ett sätt att få utlopp för både känslor, tankar och energi.
Som dessutom ger energi. Men Fabian går såklart först.
Det är så skönt att ha något att göra medan han sover sina timmar på dagen.
Ibland behöver jag vila själv med och då gör jag det.

Jag lyssnar på min kropp och försöker känna efter och göra det som känns bäst.
Blir så trött på mig själv ibland som blir så uppstressad för småsaker.
Måste göra min andningsgymnastik jag fick av min terapeut.
Dom var verkligen avslappnande. Det är som att jag har nerverna utanför kroppen ibland.
Har ingen riktig kontroll på mig själv som det känns.
Får ont i bröstet, ångest och panikkänslor. Över inget egentligen, fast som blir hur stort som helst för mig.
Som jag inte skulle brytt mig om alls förut.
Men jag erkänner det, jag jobbar på det och jag tar mig igenom det sakta men säkert.
Nu hoppas jag att Fabian tänkt sova i natt så jag också kan sova en hel natt.
Tyvärr så brukar jag dess värre vakna på grund av ryggen när jag vänder mig.
Min mamma som är pensionär är piggare i kroppen än mig....
Jag får väl hoppas på det bästa, att jag blir lika pigg i kroppen som hon när jag också blir pensionär :)

Kram C

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar