Summa sidvisningar

tisdag 30 september 2014

Nyklippt kille

Lilla Fabian började bli långhårig igen och håret hängde ner i ögonen.
Robert var hemma så jag tänkte att det kunde gå lättare med lite hjälp.
Tjo flöjt! Han sitter med sina händer i håret hela tiden och försöker att ta bort mina händer därifrån.
Han tycker INTE om att man håller på med hans hår!!
Så det spelade ingen roll om vi var en eller två....eller fjorton. Handbojor kanske hade hjälpt en stund, men det är lite väl drastiskt tycker jag :) lilla skrutten♡

Det är bara att snabbt skynda sig och klippa nånstans där hans händer inte är för tillfället.
Resultatet blir ju där efter, men han har i alla fall inte håret i ögonen nu.
Fick bli ett dopp i badet för att få bort allt hår.
Det var ett skönt bad som fick ett hastigt avslut när en bajskorv plötsligt dök upp...

Jag har bytt ut lite på väggarna i vardagsrummet. Har ramat in två av bilderna jag tog på Fabian och Alice förut. Dom är så fina mina små älsklingar ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar