Summa sidvisningar

söndag 28 september 2014

Dinglisar

Gjorde iordning lite doppresenter i morse för Elin skulle iväg på dop.

Sen har jag städat hela morgonen för att det inte ska finnas något för lilla Fabian att stoppa i munnen.
Hade ingen BH på mig och en tröja med kanske något vid hals.
Den kombinationen gjorde att mina bröst har fått ett nytt namn DINGLISAR.
Det namnet gillade min man...
Ett bra tips när man byter påse i dammsugaren är att suga upp lite tvättmedel. Då doftar det gott när man går runt och städar.

Natten har inte varit så skoj. Fabian vaknade minst en gång i timmen och när klockan var tre tog jag in honom på vårt rum.
Det var nog minst ett år sen han sov i vår säng.
Nu somnade han efter en liten stunds krånglande. Låg och smekte honom på dom söta små mjuka kinderna tills han var helt avslappnad och jag hörde på hans andetag att han somnat.
Lilla älsklingen, inte lätt när man inte kan säga vad som är fel ♡

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar