Summa sidvisningar

tisdag 30 september 2014

Morgonpromenad

 Idag hade vi stora kameran med oss ut på promenaden. Fabian är så rolig, han har helt plötsligt bestämt sig för att inte ha sin skaljacka på sig längre. När jag tar fram den så viftar han bort den, tog fram den lurviga fleecetröjan istället och då sträcker han ut handen så att jag ska sätta på honom den. Han ville nog att allt det blå skulle matcha ihop helt enkelt ;)

 Vi gick runt Tisken och jag hade tänkt gå samma sträcka tillbaka. Men vi tänkte lite olika, jag gillar att gå i skogen. Fabian gillar att gå vid trafikerade vägar och titta på alla bussar,bilar och lastbilar. Så vi gick min väg bort och Fabians väg hem.
 Älskar höstens alla färger som börjar komma. Särskilt när solen lyser upp dom ännu mer.

 Det blev en tur på 7 kilometer idag, glömde slå på appen när jag gick hemifrån. Jag är så tacksam för att Fabian gillar promenader precis som mig. Det är så skönt att vara ute och strosa omkring och rensa tankarna. Nu måste jag däremot ta tag i något som jag tycker är fruktansvärt jobbigt, ringa en massa samtal. Får ångest av bara tanken. Fabian sover så jag måste passa på medans han gör det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar