Summa sidvisningar

tisdag 23 september 2014

Bus på öppna förskolan Pärlan



I morse mötte vi upp Elin och Alice som kom med bussen för att gå till Öppna Förskolan Pärlan. Har inte varit där sen i våras så det var ett tag sen.


Alice var som alltid på ett strålande humör :)


Jisses vad folk det var där idag. Har aldrig sett så många vagnar där förut. Ringen vi satt i när vi skulle sjunga blev enorm. Fabian smet från sången idag. Han hasade sig ut ur rummet och genom den långa korridoren bort till lekrummet igen :) 


Alice tuffade på sig när hon fick stå upp och blev större än Fabian. Passade på att klappa honom på huvudet som han brukar göra på henne.


Idag har jag gjort oss en alldeles egen familjetavla. Den blev lite kul tycker jag. Jag är så lycklig och stolt över min stora familj jag har. Och så stolt över min man, vi kämpar med våra olika hjärnspöken på olika vis. Det var nog inte bara jag som tyckte att hans inlägg igår var bra skrivet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar