Summa sidvisningar

torsdag 13 mars 2014

En mamma, barn, barnbarn dag

Det är för-VM i stan i helgen. Det var invigning idag och en stor scen höll på att byggas upp när vi gick förbi på torget. Sån himla skön dag ute!
Efter vår lilla promenad tog vi en fika på Wayne´s. Slog på stort med semlor till kaffet.
Alice var så glad över att få hänga med på fika
Fabian hade fullt upp med att kolla på alla människor. Och ja, jag vet jag behöver inte äta fler semlor......
Såhär ser en riktig lattemorsa/mormor ut. Stenkoll på barn och barnbarn och mobilen i örat. Pratar även med ett av mina barn :)
Mycket spännande för en liten lintott att titta på
Alice blev trött när vi kom hem och somnade helt avslappnad i Elins famn
Ha ha hon har sån skön stil lilla Alice
Bröderna Fabian och Rasmus, lilla Alice och mamma Elin. Felix höll sig utanför bilden  Det hör inte till vanligheten att jag har fyra av mina fem barn samlade hemma <3
Så himla rolig bild. Alice ser helt förskräckt ut
Två små sötnosar <3
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar