Summa sidvisningar

tisdag 4 mars 2014

Ett nytt sätt att få magen och försvinna

Jag har äntligen kommit på de!
Hur man snabbt och enkelt får magen att försvinna!
Man trycker sig lite lätt mot en dörrpost och ser läcker ut.
Jag fick till och med ett nyp i rumpan när jag gjorde de :)

Fabian fick feber i natt igen och var vaken mellan 00:30-03:00 så det blev lite si och så med sömnen.
Stackars Robert som skulle upp tidigt och jobba.

Själv har jag drömt massa konstiga drömmar.  Drömde att vi var på kryssning, jag åkte i morgonrocken. Jag som fått så mycket nya fina kläder.
Jag skulle ut och springa och var tvungen att gå till hytten och byta om till träningskläder.
Hade min kameraväska med mig med alla saker i.
Glömde den i baren när jag skulle gå och byta om. Kom på det och sprang upp med morgonrocken fladdrande för att hämta den men den var borta!
Nån hade snott den! 
Åhh!! Jag blev så arg på mig själv, och va skulle Robert säga?
Inte om att jag gick klädd i morgonrock på en kryssning utan att kameran var borta. Sen vaknade jag så jag vet inte hur det gick.

Min hals är tjock och svullen (som övriga kroppen)
Fabian somnade precis om. Jag ska koka mig en kopp te och slöa i soffan lite.
Somnar jag kanske jag får se slutet på drömmen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar